Klanten

De tevredenheid van onze klanten is het hoogste goed. Een zaak staat én valt met het al dan niet terugkeren van klanten. Of je nu voor een massaconcept of intimistische niche gaat: je wordt beoordeeld door kritische geesten die veel verwachten. Als zaakvoerder ben je bezig met de kwaliteit van het assortiment, de kwantiteit van de verkoop, de glimlach op alle gezichten en nog zoveel meer. Het spel van leiden en verleiden is eigen aan elke horecazaak.

Inhoud:

- Tevredenheid

  • Meten
  • Opvolgen
  • Verbeteren
  • Personeel
  • Bevragen (enquête, poll, sociale media, ...)

- Assortiment

  • Bepaling
  • Concurrentieanalyse
  • Indeling
  • Grootte
  • Werkplek
  • Stockage
  • Werkmethodes
  • Efficiëntie
  • ....

- Identiteit

  • Concept
  • Kwaliteit
  • Kwantiteit
  • Uitstraling
  • Storytelling

- Verkoop

  • Tevredenheid
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Kwantiteit
  • Tactieken (extra, complementair, 1-2-3, ...)
  • ....
Klanten
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x